Pridanie

Touto voľbou zaevidujeme príjem tovaru spravidla na základe dokladu od dodávateľa, prípadne iné špecifické prípady príjmu na sklad. Program zadaný príjem zaznamená nielen do skladovej evidencie, ale aj do DENNÍKA ÚČTOV a ostatných súvisiacich evidencii. Ak v mimoriadnych prípadoch nechceme aby zadávaný príjem bol automaticky zúčtovaný a zaevidovaný aj v ostatných pomocných evidenciách, potom takýto príjem musíme vykonať v časti Iný príjem. Napríklad nábeh na účtovanie programom HERKULES, kedy musíme zadať počiatočný stav sa do účtovnej evidencie nezapisuje.

Pri zaevidovávaní príjemky postupne určujeme :
1. Základné informácie pre správne zaevidovanie PRÍJEMKY.
2. Údaje pre správne zaevidovanie a zúčtovanie ÚČTOVNÉHO DOKLADU, t.j. dokladu na základe ktorého vykonávame príjem na sklad.
3. Prijímaný sortiment. Tu určujeme jednotlivé značky dodaného sortimentu, dodané množstvo a nákupnú cenu.
4. Kompletné zúčtovanie celého ÚČTOVNÉHO DOKLADU.
5. Doúčtovanie ďalších ÚČTOVNÝCH DOKLADOV podieľajúcich sa na obstarávacích nákladoch prijímaného sortimentu.