Táto voľba vypisuje likvidačné listy tzv. košielky faktúr. Likvidačný list je doklad, na ktorom sú informácie o faktúre a dodávateľovi a o zúčtovaní faktúry v denníku účtov. Likvidačný list je vhodné prikladať k faktúre.
Najprv sa nás program opýta na otázku:
Rozdiel medzi klasickým a novým výpisom je v tom, že pokiaľ klasický výpis vypisuje len základné informácie o faktúre, nový výpis vypisuje aj
konkrétne zápisy v evidencii Došlých faktúr, v Denníku účtov, a pokiaľ je faktúra zapísaná aj v Evidencii DPH, tak
aj zápisy v Evidencii DPH. Takto máme možnosť sa ubezpečiť, že zadávaná faktúra je korektne zúčtovaná a zapísaná do všetkych príslušných evidencií.
Po zvolení sa nás program opýta nasledujúcu otázku:
Po zvolení voľby NIE sa vypíše likvidačný list faktúry, na ktorej sme nastavení. V prípade odpovede ÁNO program vypíše následovné:
Podľa uvedených informácií vyberieme faktúru a potom sa vytvorí zostava zo všetkými uvedenými likvidačnými listami faktúr.